Tilaukseni on rikki, viallinen tai virheellinen

Pyrimme tekemään kaikkemme, jotta et koskaan joutuisi lukemaan tätä tietoa, mutta jos niin käy, tässä on ohjeet eri tilanteisiin.

Kuljetuksessa vahingoittuneet tuotteet

Jos huomaat pakettia avatessasi, että jokin tuotteista on vaurioitunut kuljetuksen aikana, sinun on ilmoitettava siitä meille yhteydenottosivun kautta 48 tunnin kuluessa vastaanottamisesta. Liitä mukaan kuvat toimitustarrasta, ulko- ja sisäpakkauksesta sekä vaurioituneista tuotteista.

Valmistusvirheelliset tuotteet

Jos haluat tehdä reklamaation tilauksesi valmistusvirheistä, on tärkeää, että otat meihin yhteyttä enintään 30 päivän kuluessa, sillä tämän ajan jälkeen poistamme tilauskuvat tietosuoja- ja kuvakäytäntömme mukaisesti, emmekä voi enää tarkistaa tilausta.

Sinun tarvitsee vain lähettää viesti yhteydenottosivun lomakkeella ja liittää yksi tai useampi kuva (mielellään luonnonvalossa), joka näyttää selkeästi tuotteen ongelman tai virheen.

Puutteellisten tilausten tai vahingoittuneiden tuotteiden tapauksessa on myös otettava kuva pakkauksesta.

Uudelleentoimitukset ja hyvitykset

Kun reklamaatiosi on hyväksytty, lähetämme uuden korjatun tilauksen pikatoimituksena. Joissakin tapauksissa voimme myös tarjota hyvityksen tai alennuksen. Hyvitysten kohdalla voi kestää 1–7 päivää ennen kuin summa näkyy tililläsi, riippuen pankkisi käsittelyajasta.