Jos tilauksesi on jo lähetetty ja se on kuljetusyrityksen käsissä, saattaa toimituksessa ilmetä joitakin tilanteita, jotka liittyvät tilauksesi toimittamiseen.
Seuraavat tapaukset koskevat kotiin toimitettavia tilauksia, jotka on toimitettu Espanjaan ja Portugaliin:
Jos et ole saanut tilaustasi ja seurantatiedot näyttävät "Väärä osoite", saattaa olla, että teit virheen osoitteen syöttämisessä tilauksen yhteydessä (esimerkiksi väärä postinumero, eri maa jne). Jos näin käy, voimme auttaa korjaamaan osoitteen ja antamaan oikean tiedon kuljetusyritykselle. Tämä toimenpide aiheuttaa lisäkustannuksen, joka käyttäjän on maksettava meille antamallamme linkillä.
Syynä on, että tämä ongelma edellyttää, että luodaan uusi lähetys, uusi seurantatunnus, uusi etiketti... ja kuljetusyritys käsittelee sen uutena lähetyksenä lisäkustannuksineen. Jos virhe on käyttäjän, käyttäjä on vastuussa tästä lisäkustannuksesta.
Jos kyseessä on muita virheitä (esimerkiksi puuttuva kerrosnumero, virhe katuosoitteessa jne), mutta postinumero ja maa ovat oikeat, voimme muuttaa osoitetta ilman lisäkustannuksia.
KÄYTTÄJÄN PYYNNÖSTÄ TAPAHTUVA OSOITTEEN MUUTOS
Jos et ole vielä saanut tilaustasi ja se on jo kuljetusyrityksen käsissä, ja päätät, että haluat sen toimitettavan eri osoitteeseen kuin sen osoitteen, jonka annoit tilauksen yhteydessä, ota yhteyttä meihin pyytääksesi osoitteen muutosta. Kuten edellisessä tapauksessa, jos muutos sisältää toisen postinumeron ja/tai maan, se tuo mukanaan edellä mainitun kustannuksen. Jos kyseessä on vain kadunnimen tai rakennuksen muuttaminen saman postinumeron ja maan sisällä, ei siihen liity lisäkustannuksia.
Jos et ole saanut tilaustasi ja seurantatiedot näyttävät "Vastaanottaja poissa tai suljettu", se tarkoittaa, että kuljettaja on käynyt ilmoitetussa osoitteessa, yrittänyt toimittaa tilauksen, mutta ei ole voinut tehdä sitä, koska paikalla ei ollut ketään vastaanottamassa tilausta. Kuljetusyritys tekee useita toimitusyrityksiä eri aikoina. Jos kaikkiin yrityksiin ei ole saatu vastaanottajaa, otamme yhteyttä ja tarjoamme kahta vaihtoehtoa:
Niissä tapauksissa, joissa lisäkustannus on maksettava ja käyttäjä päättää olla maksamatta, tilaus palautetaan kuljetusyrityksen toimesta meille. Kun tilaus on palannut yritykseemme, ilmoitamme käyttäjälle ja kysymme, haluavatko he järjestää uuden lähetyksen.
Seuraavat tapaukset koskevat noutopisteisiin (PickPoint) toimitettuja tilauksia:
Jos näin käy, saat SMS-ilmoituksen, jossa pyydetään valitsemaan uusi noutopiste.
Kun tilauksesi saapuu noutopisteeseen, saadaksesi ilmoituksen viimeisestä noutopäivästä, tarkista tilauksen seuranta, jonka saat, kun tilaus on lähetetty.
Jos noutoaika ylitetään, tilaus palautetaan varastoihimme, ja saat ilmoituksen uuden lähetyksen järjestämiseksi.